FAQs – Bolanzo.nl
Meteen naar de content

GRATIS THUIS BEZORGD IN NL/BE

    FAQs

    Hoi,

    Hartelijk dank dat je onlangs een bestelling bij ons heeft geplaatst.

    Zoals je ongetwijfeld weet, veroorzaakt Covid-19 wereldwijde vertragingen voor veel koeriersdiensten en zendingen, dus er is een kans dat je bestelling iets langer op zich laat wachten. Als het al aangekomen is, hoera! Als het nog niet bij je is, houd dan alstublieft je tracking link in de gaten, en we stellen je geduld hier erg op prijs. Ons Support-team heeft te maken met een buitengewoon hoog aantal vragen van klanten wereldwijd over vertragingen als gevolg van het coronavirus.

    We dachten dat het misschien nuttig zou zijn om je de antwoorden op een paar van onze meest gestelde vragen van de afgelopen dagen te laten weten, zodat je zo mogelijk geen contact hoeft op te nemen!

    Waarom werkt/verandert mijn tracking link niet?

    Je bestelling is al onderweg, maar het kan soms even duren voordat de systemen op orde zijn. Dit geldt met name voor EU & Rest-of-World bestellingen, die internationaal worden verzonden vanuit ons UK warehouse - je kunt de laatste wereldwijde updates van onze standaard koerier hier vinden.

    Mijn bestelling laat lang op zich wachten!

    Dit spijt ons echt, en we voelen je pijn! We doen er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden en af te leveren, maar op dit moment zijn er enkele vertragingen waar we niets aan kunnen doen. Wij vragen klanten vriendelijk om 5 werkdagen extra te wachten (bovenop de oorspronkelijke geschatte verzendtijd) voordat ze contact met ons opnemen, omdat we merken dat de meeste bestellingen binnen deze tijd aankomen, en je misschien al bereiken voordat ons team in staat is om op je e-mail te reageren.

    Voor dumiko Binnenlandse Bestellingen - Waarom is mijn pakket nog steeds op het postkantoor?

    Als gevolg van de toegenomen vraag en de preventiemaatregelen van Covid-19 waarschuwt onze partner Mail Innovations momenteel voor vertragingen bij het transport en de leveringen op de laatste kilometers. Ze hebben aangekondigd dat ze bij sommige postkantoren een leveringsachterstand hebben, als gevolg van beperkingen door overmacht. Gelieve extra tijd te voorzien om je bestelling bij je te laten toekomen.

    Nogmaals, wij zijn je zeer dankbaar voor je geduld en steun terwijl wij deze uitdagende tijd voor ons bedrijf doormaken, en wij hopen dat je volop van je bestelling geniet wanneer deze arriveert!

    Alvast een fijne dag nog verder,

    dumiko