Ruilen & Retourneren – Bolanzo.nl
Meteen naar de content

🎁 Bolanzo bestaat 5 jaar, alles met 50% korting! 🎁

    Ruilen & Retourneren

    Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, neem dan contact met ons op. Bij Bolanzo streven we ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat ze bij ons gekocht hebben. Als je problemen hebt met de verzending of met het product en je voelt je gefrustreerd, neem dan contact met ons op via de contactgegevens hieronder of via onze contact pagina en ons team zal je onmiddellijk helpen.

    Hier zijn enkele FAQ's over ons terugbetalingsbeleid:

    1. WAT IS DE TERUGGAAFPERIODE?
    We hebben een garantie van 14 dagen, wat betekent dat je een product binnen 14 dagen na ontvangst kunt terugsturen.

    2. HOE LANG DUURT HET VOOR IK MIJN GELD TERUG HEB?
    Terugbetaling (minus verzendkosten) gebeurt op de oorspronkelijke betaalwijze nadat we de producten ontvangen hebben, ze geïnspecteerd hebben en gecontroleerd hebben of ze niet geopend zijn. Alle klanten moeten na het terugzenden van het pakket contact met ons opnemen en ons de tracking informatie bezorgen, zodat we de terugbetaling kunnen verwerken.
    Let op : De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken nadat we die hebben toegekend.

    RUIL- EN RETOURBELEID

    3. WAAROM KUNNEN SOMMIGE VAN JULLIE SCHOONHEIDS- EN GEZONDHEIDSPRODUCTEN NA OPENING NIET TERUGGESTUURD WORDEN?
    Sommige van onze schoonheids- en gezondheidsproducten worden beschouwd als hygiëneproducten. We nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan, voor de veiligheid van alle klanten, geen terugzending van geopende artikelen toe. We staan niet alleen in deze beslissing - andere leveranciers van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen ook geen terugzending van geopende artikelen toe.

    4. WAAROM ZIJN AANGEPASTE PRODUCTEN UITGESLOTEN VAN TERUGZENDING?

    Sommige van onze producten zijn op maat te maken, wat betekent dat er voor iedereen een uniek product is. Vanwege dit unieke karakter kunnen deze producten niet teruggestuurd worden omdat ze gewoon onbruikbaar zijn en weggegooid worden.

    5. MOET IK DE KOSTEN VOOR HET VERZENDEN VAN MIJN RETOUR BETALEN?
    Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor hun eigen retourverzendkosten. We raden je aan je retourzending met een tracking optie te verzenden, want onze partner kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor zoekgeraakte retourzendingen.

    6. KAN IK MIJN PRODUCT TERUGSTUREN ZONDER CONTACT MET JULLIE OP TE NEMEN?
    Je moet contact met ons opnemen voor je je retourzending verstuurt, want het retouradres kan verschillen van het adres waar je bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.

    7. HOE KAN IK CONTACT MET JULLIE OPNEMEN?
    Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@bolanzo.nl of via het contactformulier op onze contactpagina. Het bolanzo team werkt zeven dagen per week, 24 uur per dag. We garanderen je altijd een antwoord binnen 24 uur en we helpen je graag!

    8. MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD, WAT MOET IK DOEN?
    Voor de snelste oplossing voeg je een foto bij waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het artikel te zien is. De beste foto's zijn op een plat oppervlak waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. We gebruiken deze informatie om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

    Defect product?

    Wat jammer! Helaas kan het gebeuren dat uw product tijdens het transport beschadigd raakt. In dat geval leveren wij de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen wij helaas geen geld teruggeven. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen wij u het volledige aankoopbedrag terug.


    9. IK HEB HET VERKEERDE PRODUCT ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?
    De snelste oplossing is om een foto van de goederen bij een e-mail aan onze klantendienst te voegen. Foto's kun je het beste nemen op een plat oppervlak waar het etiket en het defect duidelijk zichtbaar zijn. Ons team zal je zo snel mogelijk helpen het probleem op te lossen. Je zou binnen 24 uur een antwoord moeten krijgen. We gebruiken deze informatie om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

    10. WAT IS HET RETOURADRES?
    F, Kang Zhong Building, No.2 Commercial Second Street, Niushan Zhong Wu Wei, Dongcheng Street, Dongguan city, Guangdong Province
    company: Yunling Warehouse

    Download het retourformulier hier